Transjet Global Lojistik

Müşteri Hizmetleri Neden Önemli?

Müşteri Hizmetleri Neden Önemli?

Transjet Global Lojistik ile bildiğiniz üzere Türkiye’ den her hafta Avrupa’ya mobilya taşıması, beyaz eşya taşıması, inşaat ve yapı malzemeleri taşıması yapmaktayız. Bu durumda, müşterilerin sorularını yanıtlamak, merak ettikleri bütün konuların bilgilendirmesini yapmak, işlem ve süreç hakkında daha fazla bilgi almak ve bunun yanında müşterilerin memnuniyetini öğrenebilmek amaçlı kurulan iç birimlerden biri olan müşteri hizmetleri bizler ve lojistik sektörü için önemli bir yere sahiptir.

MÜŞTERİYE GÜVEN VERMESİ

Müşteri ile firma arasındaki güveni sağlamak tüm sektörlerde olduğu gibi son derece önemlidir.  Müşterinin tercih ettiği firmayla olan güveni, sonradan yeni müşteri kazanılmasında da etkin bir roldedir. Güven duyan müşteriler sürekli aynı firmayla devam etme eğilimine yöneliktir, bu sebepten firmanın da ona verdiği güveni daha da arttırıp korunmasını sağlamaktır.  Çoğu müşteri aldıkları hizmet sonrasında yaşadıkları deneyimler için birilerini ararlar. Müşteri hizmeti tam da bu anda devreye girer. Müşteri hizmetleri iyi veya kötü olan her şey hakkında bilgi ister. Hizmet iyi ise müşteri hizmetleri daha iyisini yapabilmek için çalışır. Kötü ise müşteri hizmetleri eksiklerini görüp onları düzeltebilmek için bir mücadeleye girer.

DOĞRU VE NET BİLGİ AKTARIMI

Lojistik sektöründe diğer hizmet sektörlerine nazaran daha uzun süre iletişim için olurlar. Ürünler alındıktan itibaren; ürünün alındığı şehirden alınması, depoya taşınması ve depolanması, ürünün çıkışından varış yerine kadar olan bütün bilgileri eksiksiz bir şekilde aktarırlar. Üründe bir kusur veya bir sıkıntı varsa ürün tekrardan tedarik edilip tekrardan müşteriye ücretsiz bir şekilde müşteriye teslim etmek için yola çıkar. Firmamız bu süreci başından sonuna kadar şeffaf bir şekilde yönetir. Doğru bilgi her zaman müşteri memnuniyeti açısından olumlu bir dönüş sağlar.

MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN FİRMAMIZDAKİ İŞLEYİŞİ

Müşteriler WhatsApp, Facebook, İnstagram ve Web sitemiz üzerinden bizlere ulaşıyor. Ürünlerinizi Türkiye’nin istediğiniz yerinden istediğiniz mağazalardan alabilirsiniz.  Ürünlerinizi 5000 m2 kapalı alan depomuza getiriyoruz. Ürünler indirilirken üzerlerine müşteri isimi soy isimi, numarası, adresi ve ülkesi yazılı olan etiketlerimizi yapıştırıyoruz. Gideceği güne kadar depomuzda muhafaza ediyoruz.  Ürünleriniz yüklenirken ekibimizce kamera kayıtlarına alınarak kaç parça yüklendiğini ve tırın hangi tarafında olunduğu gösteren bir video çekerek sizlere iletiyoruz.

Görevliler Bursa İnegöl’deki gümrüğe giden tırı mühürler. Mühürlenmesi bittikten sonra Edirne’deki sınır kapısı olan Kapıkule’ye yola çıkıyor. Kapıkule’den geçtikten itibaren Avusturya Suben’e gidene kadar mühür asla açılmıyor. Suben’de gümrüğü açıldıktan sonra şoförün numarasını tırdaki bütün müşterilerimize atıyoruz. Tır dağıtıma başlıyor, müşterilerle iletişim kururak ürünlerinde bir sıkıntının olup olmadığını kontrol ediyoruz. Herhangi bir müşterimizin ürününe zarar gelmişse ürün tırın içindeyken video çekmesini rica ediyoruz. Zarar gelen ürünü Türkiye’deki aldığı mağazadan tedarik edip tekrardan müşterilerimize ücretsiz bir şekilde teslimini gerçekleştiriyoruz. Bu süreçte müşteri hizmetleri departmanımız sürekli müşterilerle iletişim halinde olup merak ettikleri bütün soruları cevaplamaktadır.

Bizimle iletişime geçmek için müşteri hizmetlerimize buradan ulaşabilirsiniz

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Transjet Global Lojistik

1990 Yılında Bursa’nın İnegöl ilçesinde iş hayatına mobilya üretimi ve ihracatı ile başlayan firmamız, 10 yıllık bir süreden sonra lojistik alanı üzerine doğan gerekliliklerle şirketin ana faaliyet alanını Lojistik Sektörüne yöneltmiş ve mobilya üretimini de devam ettirmiştir.

Etiketler